Reklamaatio


Mikäli teille toimitettu tuote on virheellinen, on teillä aina oikeus tehdä reklamaatio virheestä. Reklamaatio tuotteessa olevasta virheestä tulee tehdä kohtuullisen ajan sisällä tuotteen hinnan ja sen oletetun eliniän pohjalta, toki viimeistään 2 kuukauden sisällä virheen havaitsemisesta, tai kun teidän olisi pitänyt havaita virhe.

Reklamaatiotapauksissa ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Saadaksenne mahdollisen reklamaatioarvion sähköpostitse, liittäkää viestiin verkkotilausnumero sekä kuvia, joista näkyy selkeästi reklamaation syy. Voitte myös tehdä reklamaation lähettämällä tuotteen varastollemme reklamaatiolomakkeen ohjeiden mukaan. Mikäli haluatte lähettää tuotteen keskusvarastollemme ottakaa yhteyttä asiakaspalveluumme saadaksenne rahtikirjan reklamaation lähettämiseen. Voitte ladata ja tulostaa reklamaatiolomakkeen täällä, tai ottaa yhteyttä asiakaspalveluun.

Hyväksytyn reklamaation kohdalla tulee Stadium Team Sales omalla kustannuksellaan (a) korjaamaan viallisen tuotteen, (b) tekemään uuden toimituksen, tai (c) tekemään takaisinmaksun viallisesta tuotteesta.